[Javalist] kezdő Java tanfolyam kerestetik

Zsolt Papp raistlin.programmer at gmail.com
2016. Okt. 23., V, 19:39:38 CEST

Sziasztok!

Egy ismerősöm keresett ma meg, hogy kinézett egy Java tanfolyamot, és
nézzek rá, hogy jó-e, mivel teljesen kezdő, és nem tudja, hogy jó lenne-e
neki. Én max a tematikát látom, és mivel a sulit nem ismerem, nem tudom,
hogy jó-e.

Az lenne a kérdésem, hogy tudnátok-e ajánlani egy *jó *Java tanfolyamot,
ami:
- kezdőknek szól
- este van és/vagy online végezhető (jobban preferálja, ha személyesen is
részt lehetne venni legalább részben.)
- Ez utóbbit csak én teszem neki hozzá: a piacon releváns tudásra
koncentrál. Bár ha az alapokat elsajátítja, ebben már tudok neki segíteni...

Tudom, hogy kismillió van, ha beírja az ember a gúgliba, pont ezért
kérdezem Tőletek, hogy hátha valaki tud ajánlani egy sulit mondjuk, ahova
érdemes menni.

A segítséget elöre is köszönöm!

Üdv,
Zsolt