[Javalist] kezdő Java tanfolyam kerestetik

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2016. Okt. 24., H, 10:17:45 CEST

> Sziasztok!
>
> Egy ismerősöm keresett ma meg, hogy kinézett egy Java tanfolyamot, és
> nézzek rá, hogy jó-e, mivel teljesen kezdő, és nem tudja, hogy jó lenne-e
> neki. Én max a tematikát látom, és mivel a sulit nem ismerem, nem tudom,
> hogy jó-e.
>
> Az lenne a kérdésem, hogy tudnátok-e ajánlani egy *jó *Java tanfolyamot,
> ami:
> - kezdőknek szól
> - este van és/vagy online végezhető (jobban preferálja, ha személyesen is
> részt lehetne venni legalább részben.)
> [...]
Szia,

Én megnézném azt amit a Pluralsight,  CodeSchool etc. nyújt ha van rá
valamennyi pénze, hogy előfizessen ezekre. A másik lehetséges megoldás az,
hogy a youtube-on elérhető videókat megnézi. Nem egy könnyű út, mert
pontosan azt a strukturáltságot nem kapja meg, ami segíti a tanulást, de
később nagyon jó lehet a tudás megerősítésére. Java tekintetében pont az a
probléma, hogy ugyanarra a dologra van jónéhány megoldás.