[Javalist] Spring Java Configuration

Zsombor gzsombor at gmail.com
2016. Okt. 31., H, 10:37:02 CET

Nem teljesen értem, de azt hiszem a válasz a kérdésre igen. Az elég
zavarossá tenné az inicializálást, ha valamely mezők konstruktorban
inicializálódnának, valamelyeket meg utána a spring bele-mágiázná.
Jobb, szerintem, teljesen a spring-re bízni a bean létrehozást, és csak a
legszükségesebbeket manuálisan életre pofozgatni.

Zs