[Javalist] erősen offtopic kérdés

Zsolt Gádori gadori.zs at gmail.com
2016. Okt. 31., H, 19:13:25 CET

Szia!

Igen, ez jó ötlet, de most nem valószínű hogy ezzel lene baj. Két
okból kifolyólag gondolom:

- ezzel az eszközzel akkor is tudnia kell kommunkálni, ha éppen most
először kerül
használatba a frissen gyártott cpu. Tehát ilyenkor egy pontosan
időzített jelsorozattal szabványos módba kapcsolja a programozó eszköz
ezeket a cpu-kat, bárhogyan is voltak ezek a lábak eddig beállítva.

- a fenti tevékenységet mindig el tudja végezni, egy kivételtől
eltekintve, nevezetesen, ha az spi kommunikációt direktben letiltotta
a programozó kolléga. Eben az esetben egész addig egyik spi eszköz sem
tud hozzáférni amíg ezt valami módon vissza nem kapcsolják, erre
vannak más elven működő eszközök.

mivel a másik programtöltő eszköz képes kommunikálni, ezért az spi
interface működik.

Mindenesetre köszönöm az ötletet!
üdv GZsolt.