[Javalist] vaadin kérdés

Gádori Zsolt gadori.zs at gmail.com
2016. Sze. 6., K, 14:17:09 CEST

Sziasztok!

Bütykölök egy vaadinos programot. Eddig mindegy volt, hogy melyik
gépemről csatlakozom a programot ténylegesen futtató gépre, szépen
látszott a böngészőben a megálmodott oldal. Még úgy is, hogy a
telefonommal a házi wifin keresztül csatlakoztam hozzá.

Aztán a nagy fejlesztésben elszúrtam valamit, és onnantól az oldal
hiányosan jelenik meg.

Ezt úgy kell érteni, hogy vannak az oldalnak statikus részei, amik
továbbra is megjelennek, és olyanok amik @Push technológiával kerülnek
ki az oldalra, és ez utóbbi adatok egyszercsak nem látszanak.
Pontosabban: a programot futtató gépen teljesen jól látható az oldal,
és minden részlete működik is. Csak ha "idegen" gépről jelentkezem be
akkor jelentkezik az a hiba, hogy a statikus részek megjelennek, a
@Push részek meg nem.

Többféle böngészőből próbáltam -telefonról is- és a jelenség mindenhol
azonos.

Nem tudom van-e köze hozzá, de a helyzet áttekinthetőségét csökkenti,
hogy közben csináltam a gépeimen -debian linuxok- és a telefonomon
-android- is egy rendszer frissítést aminek során frissültek a
böngészők is.

Az volna a kérésem, hogy mondjatok ötleteket, hogy milyen irányban
keresgéljek, mi okozhatja ezt a jelenséget.

Köszönöm:
--
Gádori Zsolt <gadori.zs at gmail.com>