[Javalist] Apache.Camel sorstársakat keresek

Csatari Otto dreaml at freemail.hu
2016. Sze. 21., Sze, 22:15:49 CEST

Sziasztok! Bocs, a társkeresős jelleg miatt, de komolyan keresnék olyanokat akik használják vagy használták a Camel-t (játszásiból vagy éles projektben) és megosztanák tapasztalataikat, érzéseiket, tudásukat :-), egy valószínűleg gyengébbel. Akár magánban is. Pár hónapja használgatom, 5-6 projektet (már nem csak játszási) össze is raktam, de szinte mindig szükség volt workaround-ra ami zavar. Sokkal több a kérdésem és értetlenségem, mint meggyőződésem. Nem tudom eldönteni, hogy most jó-e igazi (prod) projektre, vagy sem, bele merjek-e vágni vagy sem; hol lesz az a "fal"? Előre is köszönöm,Ottó