[Javalist] Apache.Camel sorstársakat keresek

Csatari Otto dreaml at freemail.hu
2016. Sze. 22., Cs, 20:46:56 CEST

Sziasztok! Szuper, nagyon köszönöm a válaszokat! Ezek szerint majd tudok itt is kérdezni, nem csak a StackOverflow-n :-).Megírnátok (csak pár szóban), hogy- milyen jellegű projektre használtátok (nekem most egy ws+adatbázis kezelős projekt lenne soron)?- xml (spring) vagy java dsl?- használtatok-e tervezőt (ami nem használhatatlan mint a FUSE IDE)?- kb. mennyi egyéb java kódot írtatok mellé?- milyen eszközzel monitoroztátok (nekem még a hawtio vált be talán a legjobban), vagy írtatok sajátot?- min futott, mennyire stabil, hogy bírta a terhelést? Köszi,Ottó