[Javalist] Spring boot - session bean

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2017. Feb. 1., Sze, 15:26:25 CET

Sziasztok !

Megoldódott a probléma !

Az volt a baj, hogy a session bean-ben az osztály tagja public volt a
private helyett.
A public miatt nem volt getter és setter metódus, hiszen így is el lehetett
érni a bean tagját. Nekem ez nem volt baj, de a springnek igen.
S gondolom ez a helyzet még összefüggött a proxy osztállyal amit a spring a
háttérben létrehozott (proxyMode = ScopedProxyMode.TARGET_CLASS)

Joe