[Javalist] spring-boot ?

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2017. Jan. 11., Sze, 09:55:34 CET

Sziasztok !

Ti használtok spring-boot -ot ?
Én most próbálgatom, de nem látom mi lenne az előnye a hagyományos Spring
Framework-kel szemben.

Az hogy kevesebbet kell konfigurálni ? Eddig sem XML-ben konfiguráltam, és
az miért baj ha egyszer le kell írni hol vannak a resource-ok ?

Az hogy egy sima java application-t indítok el ? Így kényelmesebb lenne,
miért ?

A war készítést a végén úgysem lehet megúszni vagy úgy gondolták hogy a
végén is jar-okat futtatunk ??? Ezt el sem tudom képzelni...
Ha egy cégnél van 10 webalkalmazás az nem egy tomcat alatt futna hanem
parancssorból a 10 jar külön elindítgatva ???

Úgy látom belül ugyanúgy működik mintha sima MVC-s alkalmazást csinálnék,
ugyanúgy lehet Thymeleaf-et használni,
ugyanúgy vannak controllerek, bean-ek stb. ebben nem különbözik.

Nem látom miért is jobb mint az eddigi hagyományos módszer. Szerintetek ?

Joe