[Javalist] Kavarjuk fel az állóvizet

zamek42 zamek42 at gmail.com
2017. Május. 22., H, 12:43:33 UTC

Sziasztok,

Van egy feladatom, egy standalone adatbázis kezelő szoftver, aminek
kezelnie kell egy proximity kártya olvasót és egy vonalkód olvasót.
Mindkettő sroros porton csatlakozik, a célgép win7 lenne.

Azért gondoltam standalone-ra, mivel web-es felületen (pl. Vaadin) nem
tudom, hogy lehetne beolvasni a soros portrol?

JPA eclipselink vagy hibernate lenne PostgreSQL háttérrel. Azért ez,
mert a PostgreSQL elég strapabíró és ingyenes.

Milyen keretrendszert lenne érdemes használni hozzá?

Sima swing, kicsit elavult, adatbázis táblák UI felülete egy kicsit
macerásnak tűnik.

Java FX? Most felinstalltam az e(fx)clipse plugint és glassfish-t
töltöget a háttérben :O

Esetleg Eclipse?

Esetleg valami más?

Ezekben az adatbázis UI mennyire gyötrelmes?

--
thx
Zoltan (Zamek) Zidarics
email:zamek42 at gmail.com