[Javalist] lassú adatletöltés

Zsolt Gádori gadori.zs at gmail.com
2018. Feb. 8., Cs, 09:46:03 UTC

Elöljáróban elnézést kell kérnem...
Úgy látszik, hogy tegnap víruskeresési nap, vagy redszerupgrade nap,
vagy nemtommilyennap volt az üzemeltetésen, és valami futhatott a
háttérben ami ette a gépet...
Ez többé-kevésbé rendszeresen előfordul, és úgy látszik most pont
belenyúltam. No azt nem kell gondolni, hogy minden száll-repül, de a
mai F12 elemzések egyértelműen azt mutatják, hogy a kommunikáció
sokkal jobb, és a JS (vagyis akkor ha jól értem a primefaces) eszi meg
az idő 98%-át. Egy ideje már tologatom magam előtt, hogy megnézem
miért lassú a screen, és tegnap nekiálltam...
Most is 1-2sec (tíz fölött volt) a letöltési idő. Ezt is sokallom, de
legyen... A JS sebességén sokkal több javítanivaló van.

Ha szabad, még kérdeznék az okulás végett:

Péter:
Tomcatet nem hiszem, nem szabadidős a projekt, hanem munkahelyi, és
elég zárt a rendszer. "Élesbe" biztos nincs telepítve, fejlesztéshez
sem használhatunk mindenféle dolgot, megkérdezem. Mit tudhatok meg a
tomcat segítségével, amit a GF -fel nem?
A GF-en semmiféle változtatást nem hajtottam végre, úgy van ahogy
feltelepítettem. Mit kéne megnéznem?

Köszönöm:
Zs