[Javalist] lassú adatletöltés

Zsolt Gádori gadori.zs at gmail.com
2018. Feb. 9., P, 05:50:48 UTC

No a kérdést azért tettem fel, mert (mint gondolom kiderült) a JEE
területén még elég kevesek a tapasztalataim, és jól jön minden ötlet,
praktika.
Meg borzasztóan zavar, hogy adott esetben meglehetősen eszkötelen
vagyok a hibák felderítésében. Oké, jelen eset minősített tüskés cumi
volt, mert nem is volt olyan hiba amit kerestem :-) de egy jó
eszközzel ezzel kapcsolatban is lehet árulkodó jeleket találni.
Mivel tomcatet még nem használtam, simán benne volt a pakliban, hogy
van neki valami ötletes eszköze amivel le lehet fülelni a problémákat.
De: miért pont a tomcattet tetted meg etalonnak? Ez nem lehet rosszul
konfigolva?
Meg tegyük fel, hogy tomcat oké, GF nem. Felmerül a kérdés, hogy mit
kellett volna megnéznem a GF-en?

Az eddigieket, és előre is köszönöm:
Zs