[Javalist] XML feldolgozás SAX parserrel newline hogyan?

zamek42 zamek42 at gmail.com
2018. Jan. 3., Sze, 18:54:31 UTC

Sziasztok,

Egy webes sw. vezérlését xml-ből szeretném megvalósítani, mert az
önellenőrző. Az xml-ben a felhasználó szövegeket akar elhelyezni,
amelyeket meg kell jelenítenem.

Minden szép, de formázni is szeretné a szövegeket. Persze elég newline
és tab karakterekkel, tehát semmi extra. Gondoltam a sax parser majd jól
felolvassa és a textben a newline-okat becserélem <br/>-re a tab-okat
meg  -re és béke. Ami teljességgel érthetetlen, hogy némelyik
newline-t egyszerűen kihagyja a parser! Megnéztem, a felolvasás közben a
stringben _nincs_ benne a newline! A file-ban persze ott van.

Ilyenek vannak a file-ban:

<bevezeto xml:space="preserve">Egy számítógépes kísérleti játék veszi
kezdetét a következőkben.
         Játékpartnereid egy másik helyszínen foglalnak helyet, csak
számítógépen és a játékszabályok szerint tudsz érintkezni velük.
         Kérjük, töltsd ki az alábbi adatokat, majd kattints a Start
gombra, hogy elolvasd a játék ismertetőjét és a kezdő instrukciókat.
</bevezeto>

Az első newline-t szépen behozza, de  a Kérjük előtt akármit csinálok
nincs newline, a pont után rögtön a Kérjük következik.

Probáltam az xml:space-t is de ezt hibára hozza, az xsd-t én csináltam
hozzá, de a file elején igy próbáltam beállitani:

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>
<trustme xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance"
          xmlns:xml="http://www.w3.org/XML/1998/namespace"
          xsi:noNamespaceSchemaLocation="./trustme.xsd">

A SaxParser-ről azt írja az Oracle, hogy be lehet állítani a
parser.setPreserveWhiteSpace(true)-val a kezelést
(http://www.oracle.com/technetwork/articles/wang-whitespace-092897.html)

de a java8-ban kapott SaxParser-nek nincs ilyenje. (SaxParserFactory-bol
newSaxParser-rel állítom elő).

Hogy kell rábírni a parser-t, hogy hagyja békén a newline-okat a node-ok
szövegeiben?

--
thx
Zoltan (Zamek) Zidarics