[Javalist] XML feldolgozás SAX parserrel newline hogyan?

zamek42 zamek42 at gmail.com
2018. Jan. 4., Cs, 16:46:10 UTC

On 01/04/2018 12:32 PM, Peter Verhas wrote:
> Egyértelműen CDATA.
>
> Garami Gábor megoldása tényleg undorító, és ez volt az utolsó eset.
>
> Amúgy meg miért XML a szerializációs formátum? Az nem egészen világos
> számomra, hogy mit jelent, hogy az XML önellenőrző. Maximum a parser
> ellenőrzi, és schema definiálhatja pluszban az alap szintaktika
> felett. No de schema verzérelt parserek vannak más formátumokhoz is.
> Így hirtelen JSON megy YAML jut eszembe, amik legalább ugyanannyira
> nem felhasználó barátok, mint az XML.

Ez egy pszichologiai kutatast tamogato sw. Emiatt minden gumi, menet
kozben valtoznak a parameterek, kulonbozo tobblepcsos kiserleteket
akarnak kiprobalni.
Ha a parameterezeshez UI-t csinalok, akkor meg azt is folyamatosan
modositgatnom kell. Egyszerubbnek latszott valami emberkozeli text
formatum amit egy pszichologus is tud kezelni. A notepad++-ban van
syntax highlight, gyorsan es konnyen megtanultak hasznalni.
Az onellenorzest ugy ertem, hogy csinaltam hozza egy xsd-t, tehat hibas
formatum/syntaxis eseten azonal kiderul nem kell a software-ben
ellenorizgetnem. Az egesz egy spring boot/vaadin feluleten megy
az xml-t szelvesz gyorsan felparsolja es mar megy is. A JSON/YAML is jo
lehetett volna, de ahhoz nem tudok syntax elemzot csinalni.

--
thx
Zoltan (Zamek) Zidarics
email:zamek42 at gmail.com