[Javalist] Swagger kodgeneralas

Csatari Otto dreaml at freemail.hu
2018. Jan. 25., Cs, 10:30:44 UTC

Üdv!

Köszönöm a válaszokat.

A git-es megoldásra és a becsomagolásra én is gondoltam, de "nem hittem, hogy kb. ennyi a lehetőség".
Valószínűleg a git-et fogom választani (bár most még éppen svn-en vannak a dolgok, te egyébként is tervben az átállás).

Az, hogy "sok kliens verziót" kell majd támogatni, ez is benne van a pakliban, de úgy gondoltam erre elég lesz az új basepath-on való kiajánlás. Persze, hogy mögötte maradhasson közös kód és ne essen össze a rendszer ez is megoldandó feladat. De még nem tartok itt :-).
Jobban félek/izgat a saját fejlesztés/teszt közbeni x+1 változás aminek fentről lefelé automatikusnak, követhetőnek (és validálhatónak) kellene lenni.

Köszi,
Ottó