[Javalist] ods read

Freemail laja at freemail.hu
2019. Ápr. 9., K, 15:06:32 UTC

Sziasztok!

Mivel illik manapság egy ods táblát olvasni (hab lenne a tortán, ha a
big xml formát is tudnám olvasni)? Nem akarom írni, csak olvasni.

Van a jOpenDocument, ami eléggé ágyúval verébre, ráadásul 5 éves az
utolsó bejegyzés... Azóta szerintem már van újabb verziója is az ods-nek...

A FastODS csak írni tud, olvasni nem. A SimpleODS szintén csak írni tud,
ráadásul még 1.3-as javát használ.

Volt régen az Apache-nak egy odftoolkit cucca, de eltünt :(

Az UNO-s megoldásokat hagyjuk... Főleg mert utoljára tán az 1.4-es LO-t
tudtam X nélkül elindítani (--headless paraméterrel) :(

Szóval ötletek?

Laja