[Javalist] report

Freemail laja at freemail.hu
2020. Jan. 29., Sze, 15:48:59 UTC

Hi!

Nézi még valaki a listát?

Egy egyszerű SpringBoot-ba beépíthető riport motort keresek. Külön
szerveres megoldások nem érdekelnek. Az adatokat én előállítom (hisz a
képernyőn is megjelenítem), de ha nyomtatni szeretné, akkor valami
pofásat kellene produkálni. Sok extra nem kell, nagyrészt (táblázatos)
listákról van szó. Tudjon lap fejlécet (esetleg logóval), tábla fejlécet
minden lapra, meg végét. Az eredménynek alapból elég a PDF, de ha Excelt
(vagy CSV, ODS, stb) is tud, az külön öröm. (Nem kell kézzel
megcsinálnom.) Ha van van hozzá még grafikus template editor az a
legjobb, de túlélem ha nincs.
Ja, és ingyenes legyen lehetőleg.

Sajnos ha rákeresek hogy report engine, akkor csomó olyan jön, amik
mindenféle BI elemzéseket készítenek meg minden. De nekem semmi ilyen
nem kell, csak template alapján nyomtatni.

A NextReport jó lenne, de az csak úgy működik ha ő maga kéri le az
adatokat egy adatbázisból (legalábbis a szerkesztő már eleve így indul).
Ez nekem nem jó, mert az adatok sokszor számolt adatok. A JasperReport
úgy látom nagyon elment a BI irányba, és eléggé ágyúval verébre esetnek
tűnik (az összes függőségével nagyobb mint az alkalmazás). Birt szintén.

Én azzal is kiegyezek, ha egy akármilyen template rendszerrel valami
szöveges állományt állítok elő, és abból lesz aztán pdf (mint a dot
ábrákra), csak ilyet se találtam...

Ötlet?

Laja