<html>
<head>
<meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
http-equiv="Content-Type">
</head>
<body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
<br>
<div class="moz-cite-prefix">2013.10.24. 17:34 keltezéssel, Gabor
Szokoli írta:<br>
</div>
<blockquote
cite="mid:CAOjP7XG98WY3z20jgK_U0dGF3y2+hE8K954ejtb4ZNF-yQ7nFg@mail.gmail.com"
type="cite">
<div dir="ltr">
<div class="gmail_extra">
<div class="gmail_quote">2013/10/24 Gábriel Ákos <span
dir="ltr"><<a moz-do-not-send="true"
href="mailto:akos.gabriel@i-logic.hu" target="_blank">akos.gabriel@i-logic.hu</a>></span><br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
.8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div class="im"><br>
</div>
Y meg Z generáció, nagyítóval kell keresni a motivált
embereket.<br>
</blockquote>
<div><br>
</div>
<div>Inkabb tavcsovel: gyerekuk meg nincsen, van viszont
nyelvtudasuk, jol fizeto szakmajuk, es utleveluk...<br>
</div>
</div>
</div>
</div>
</blockquote>
<br>
Ezzel így ebben a formában nem teljesen értek egyet: bele*arok
hozzáállással szerintem sehol nem lehet normálisan boldogulni,
fejlődni hosszú távon ("Ha nem azzal foglalkozom, akkor meg minek
olvassam"), azaz maradva a friss, memória szivárgás példánál: ez a
szilikon völgyben is létező probléma (jelentkezzen az, aki szilikon
völgybeli terméknél nem találkozott még memória problémával; van
egyáltalán olyan java szoftver/szolgáltatás, ami "hosszú távon" nem
küzd memória problémával?).<br>
<br>
<br>
<blockquote
cite="mid:CAOjP7XG98WY3z20jgK_U0dGF3y2+hE8K954ejtb4ZNF-yQ7nFg@mail.gmail.com"
type="cite">
<div dir="ltr">
<div class="gmail_extra">
<div class="gmail_quote">
<div> Es ez kapcsolodik is az eredeti temahoz:<br>
</div>
<div>
Ahogy egyre tobben tudnak angolul, ugy fogy a "captive
audience" a magyaritott cikkekre.<br>
</div>
<div>Ujat irni is inkabb csak orszag-specifikus dolgokrol
erdemes: karakterkodolasi buktatokrol, ugyfelkapus
authentikaciorol, vagy az APEH
adobevallaskitolto-programrol :-)<br>
</div>
</div>
</div>
</div>
</blockquote>
<br>
Ez már a közösség kérdése, hogy miről lehet/érdemes írni, miről nem:
ha van egy kellően nagy, pezsgő közösség, akkor majdnem bármiről
lehetne úgy cikket írni, hogy magyarul bontakozzon ki érdekes
eszmecsere (akár online, akár offline).<br>
<br>
<br>
<blockquote
cite="mid:CAOjP7XG98WY3z20jgK_U0dGF3y2+hE8K954ejtb4ZNF-yQ7nFg@mail.gmail.com"
type="cite">
<div dir="ltr">
<div class="gmail_extra">
<div class="gmail_quote">
<div>
<br>
</div>
</div>
Amire szerintem inkabb szukseg lehet orszagonkent, de akar
varosonkent is, az a kozosseg-epites, haverkodasi lehetoseg a
hasonlo erdeklodesuekkel.<br>
</div>
<div class="gmail_extra">Vehetnenk peldat a forrasztgatosoktol:
meg nalunk is kockabbak, megis osszejarogatnak, hacker
space-eket mukodtetnek, egyutt mennek a Lomexbe. Persze
kenytelenek, mert nem lehet github-on megosztani egy
multimetert, de akkor is.<br>
</div>
</div>
</blockquote>
<br>
Igen, ez itt a kérdés, hogy ilyen haverkodós közösség miként tud
kialakulni akkor, ha a szakmabeliek tesznek magasra a szakmára a
szorosan munkához kapcsolódó gondolatmeneten kívül. Itt jött elő a
motivációs kérdés, goto "2013.10.24. 17:34 keltezéssel, Gabor
Szokoli írta:"<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
</body>
</html>