<div dir="ltr"><div class="gmail_extra"><div class="gmail_quote">2013/10/24 Gábriel Ákos <span dir="ltr"><<a href="mailto:akos.gabriel@i-logic.hu" target="_blank">akos.gabriel@i-logic.hu</a>></span><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div class="im"><br></div>
Y meg Z generáció, nagyítóval kell keresni a motivált embereket.<br>
</blockquote><div><br></div><div>Inkabb tavcsovel: gyerekuk meg nincsen, van viszont nyelvtudasuk, jol fizeto szakmajuk, es utleveluk...<br></div><div> <br></div><div>Es ez kapcsolodik is az eredeti temahoz:<br></div><div>
Ahogy egyre tobben tudnak angolul, ugy fogy a "captive audience" a magyaritott cikkekre.<br></div><div>Ujat irni is inkabb csak orszag-specifikus dolgokrol erdemes: karakterkodolasi buktatokrol, ugyfelkapus authentikaciorol, vagy az APEH adobevallaskitolto-programrol :-)<br>
<br></div></div>Amire szerintem inkabb szukseg lehet orszagonkent, de akar varosonkent is, az a kozosseg-epites, haverkodasi lehetoseg a hasonlo erdeklodesuekkel.<br></div><div class="gmail_extra">Vehetnenk peldat a forrasztgatosoktol: meg nalunk is kockabbak, megis osszejarogatnak, hacker space-eket mukodtetnek, egyutt mennek a Lomexbe. Persze kenytelenek, mert nem lehet github-on megosztani egy multimetert, de akkor is.<br>
</div><div class="gmail_extra"><br></div><div class="gmail_extra"><br></div><div class="gmail_extra">Szocske<br></div></div>