[Epitesz] Udv!

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Aug. 16., H, 08:39:47 CEST

Halihó!

2004. augusztus 16. 08.12 dátummal Kálmán Miklós ezt írta:
> Orulok hogy lett ilyen lista, magam is a Pollack-on vegeztem, illetve
> (azert nem lenezni..!) :) a bajai "leanyvallalatanal".
  Én nem építész szakon, hanem informatikus mérnök-tanár szakon... csak
áthallgattam ezt-azt... :)

> Haz koruli barkacsolasok erdekelnek, nemreg koltoztem egy elegge
> lepukkant lakasba, rengeteg meg a tenni, csinositani valo rajta,
> mindenfele barkacsmelo erdekel :)
  Én most vagyok túl egy panellakás felújításon... :))
  Két dolgot említenék meg... az egyik kellemes meglepetés, a másik
szenvedéssel teli meló volt.
  Az előszobában és a konyhában műanyag padló volt, sokat gondolkodtunk,
hogy padlólap vagy műanyag legyen helyette. Mind a kettő mellett volt érv
és ellenérv. Végül egy elég jó kompromisszum sikeredett, mert találtam
30x30cm méretű padlólap mintás, öntapadó műanyag lapokat. Árban egy jobb
minőségű műanyag padló és ragasztás nélküli kerámia padlólap között volt.
Fúgakeresztekkel tettem le, ezüstszürke szilikon alapú fúgázóval. Akárki
jött, azt hitte, hogy rendes padlólapok, viszont megtapogatva rá lehet
jönni, hogy nem az... nagyon szépen méretre lehet vágni, illeszteni. A
legfőbb előnye azt, hogy nagyon jól tapad az előző műanyagpadlóra.
Viszont a leejtett pohár, csésze, üvegedény nem törik el... :)
  A szobákba hajópadlót álmodtam meg, volt a Baumax-ban 1799/m2 áron
hajópadló. Gondoltam, ennyibe kerül a sima műanyag parkettakinézetű
valami, legyen akkor rendes fa alattunk. Hát... megszenvedtem vele, pedig
nút-féder hajópadló volt. Ami zsugorfóliában szép egyenesnek tűnt, az a
fóliát levéve igencsak megvetemedettnek látszott... úgy tudtam letenni,
hogy méterenként a beton aljzatba letettem tiplit, rá egy deszkát, majd
csavarral jól rögzítettem. Aztán a hajópadló deszkáit összeválogattam
majd ehhez a lecsavarozott deszkához feszítettem oda, és a minden
harmadikat négy csavarral lerögzítettem tipli+csavarral. Majd az egész
cuccal mentem 30cm előre és újra. A szomszédok nagyon örülhettek, amikor
befejeztem, mert másfél doboz (150db) csavart elhasználtam... :))
  Egy mester letette volna elvileg 2000Ft/m2 áron, de én azt hiszem, egy
nullát rátett volna a végére... :)
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141