[Epitesz] Udv!

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Aug. 16., H, 08:44:37 CEST

Halihó!

2004. augusztus 16. 08.39 dátummal Auth Gábor ezt írta:
> A szomszédok nagyon örülhettek, amikor befejeztem, mert másfél doboz
> (150db) csavart elhasználtam...
  Hja... majd elfelejtettem... mindez 150db 10-es lyukat, illetve a
csavarok behajtását egy 1999Ft-os ütvefúróval követtem el. Nem hittem
volna, hogy kibírja, de kibírta. Vettem egy készlet fúrószárat betonhoz
400Ft körül, ezekkel tudtam talán 10 lyukat fúrni. Némelyik elgörbült, de
a többség esetén a keménylapka valahol elkopott... :)
  Aztán vettem egy 10-es fúrószárat betonhoz 2500Ft körül. Na, ezen az sem
látszik 150 lyuk után, hogy fúrtam vele. A befogása nagyon jó ötlet, mert
nem kör alakú a szára, hanem hatszögletű, így nem tud megforogni.
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141