[Epitesz] lakkozas

Hidvegi Jozsef jhidvegi at ax.hu
2004. Aug. 16., H, 13:56:51 CEST

>  Hát... nem tudom... a vízzel megszívja magát, akkor várhatok egy-két
>hetet, mire kiszárad. Ha vizesen lakkozom, akkor szerintem a lakk sem
>tapad annyira, meg be is rohad a fa... :/

Asszem akkoriban meg a politurozas volt a nyero. Az meg lehet, hogy valamilyen
reszben vizes alapu is?

Ezt a vizes csiszolast talan meg probaltam is. Festekretegekre sokkal nyerobb,
vannak un. vizes papirok is. Gyerekkoromban dolgoztam is az ikaruszban nyaron,
vizesen igy kellett a buszok oldalat csiszolni a szalagon.