[Epitesz] lakkozas

Király Gyula kingkey at axelero.hu
2004. Aug. 16., H, 20:52:36 CEST

Üdv!
Nahát, egy ismerös...:}}}}

>Asszem akkoriban meg a politurozas volt a nyero. Az meg lehet, hogy
valamilyen
>reszben vizes alapu is?
Amennyire én tudom, a politúrban  méhviasz a lényeg, és
nem vizes jellegű.De pontosat nemsokára, mert az asszony
meghülyült, és politúrozni akar 1000éves székeket.Már cseszeget
méhviaszért.Tényleg: hol? a kaptárba nem fogok bemászni...:}}}

>Ezt a vizes csiszolast talan meg probaltam is. Festekretegekre sokkal
nyerobb,
>vannak un. vizes papirok is. Gyerekkoromban dolgoztam is az ikaruszban
nyaron,

Tökjó, mondaná a lányom ...:}}}}
A VIDI-ben meg a vegyészeink a NYÁK-lemez metszeteket
kiöntötték műgyantába, aztán vízzel locsolt forgótányérokon
addig csiszolták, amíg a furatgalvánt nem lehetett jól megnézni
mikroszkóp alatt.(Fene tudja, hány nullával jelzik ezt a finomságot.)
Mikor kiszórtak mindent az ablakon, ilyen papírt el
tudtam kapni, de a mikroszkópot sajna nem...:{{{
Gyula