[Epitesz] Udvozlet+jarda+egyeb

Erdei Andras eur at freemail.hu
2004. Aug. 17., K, 08:37:06 CEST

Sziasztok!

En is ratalaltam a listara, koszonet a kitalalojanak. Jomagam
programozo vagyok, de egy regi, (majdnem teljesen) felujitott haz
tulajdonosa is. Ezt ugyan nagyreszt mesterek csinaltak, de a
haz korul par asztalos (es egyeb) munkat inkabb sk. vallalok be.
Gyorsan at is futottam a lista archivumat, szerencsere nem sok levelrol
maradtam le.

Auth Gábor:
> A szobákba hajópadlót álmodtam meg, volt a Baumax-ban 1799/m2 áron
> hajópadló. Gondoltam, ennyibe kerül a sima m?anyag parkettakinézet?
> valami, legyen akkor rendes fa alattunk. Hát... megszenvedtem vele,

En az obis, hasonlo aruval szivtam nagyot. Szerencsere csak ket csomagot
vettem polcnak, es egyeb deszkanak, de valami tragikus. Hiaba
szoritottam ossze, nem illeszkedett rendesen olyan gorbe volt. Egy jopar
lyukas(!) is, raadasul nem csomo helye, hanem valami megragta.

Van egy buta kerdesem is:
Király Gyula:
> de amúgy miért nem valami lazúrt használsz?

Feluletkezeles teren meg kihivasokkal kuszkodok. Ossze tudnad foglalni
par szoban, hogy mi a lakk es a lazur elonye es hatranya? Mi alapjan
valasszon az ember anyagot? Sot fokozom, milyen lakkot? (Csonak,
parketta, nitro, stb.)

Vegul egy egyelore elmeleti kerdes: A (jelenlegi) tervek szerint
teglajarda lesz az udvaron. Hallottam valahol, hogy leteznek impregnalo,
es egyeb szerek, amivel esetleg erdemes lehet lekenni oket. Tud rola
valaki valamit?

Koszonettel.
Udv,
Andras