[Epitesz] Udvozlet+jarda+egyeb

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Aug. 17., K, 08:37:02 CEST

Halihó!

2004. augusztus 17. 08.37 dátummal Erdei Andras ezt írta:
> En az obis, hasonlo aruval szivtam nagyot. Szerencsere csak ket
> csomagot vettem polcnak, es egyeb deszkanak, de valami tragikus. Hiaba
> szoritottam ossze, nem illeszkedett rendesen olyan gorbe volt. Egy
> jopar lyukas(!) is, raadasul nem csomo helye, hanem valami megragta.
  Iiiigen... voltak benne lyukak is, azt ki kellett pótolni. Az
illeszkedésre volt panaszom, de elég erősen összeszorítva és lerögzítve
jól meg lehet csinálni... :)
  A baj az volt, hogy a szoba egyik vége azért gyenge kinézetű, mert ott
tanultam meg letenni, a közepe tökéletesen jó, a vége pedig azért gyenge,
mert oda kerültek azok a deszkák, amelyeket hibásnak ítéltem először, de
végül mégis le kellett tennem. Középen meg pont egy szőnyeg van... :)
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141