[Epitesz] Udvozlet+jarda+egyeb

Király Gyula kingkey at axelero.hu
2004. Aug. 17., K, 10:13:02 CEST

Üdv!

>Feluletkezeles teren meg kihivasokkal kuszkodok. Ossze tudnad foglalni
>par szoban, hogy mi a lakk es a lazur elonye es hatranya? Mi alapjan

Höhö, vak vezessen világtalant?...:}}
Nem teljesen, azért.Az én nyaralómban szinte minden fa,
( Betonyp ház), hektószám használtam Xylamon-Xyladecor
kencét, aztán a legutóbbi manover alkalmával az asztalos
( ritka fajtája a mestereknek, tud gondolkodni...),javasolta,
hogy jó a lazúr.Csónak- meg egyéb lakkféle nem tudom, mennyire
bírja a napot, ill. a csónaklakk tutira lepattog, de persze csak foltokban,
hogy aztán szakadásig rüszülhesd, mire a maradék lejön.
Szerintem csak olyasmit érdemes használni, ami beivódik a fába.

>teglajarda lesz az udvaron. Hallottam valahol, hogy leteznek impregnalo,

A vízüveg jó lehet erre, de irgalmatlan mennyiséget be fog
nyelni a tégla,ha porózus. Ha meg nem, 200 év múlva
elromlik, de az már nem a Te gondod...:}}
Gyula