[Epitesz] Faajtó kezelése

Puski Imre puski at rt.dunaferr.hu
2004. Aug. 17., K, 14:24:44 CEST

Kedves listatársak!

Tanács kellene!!!

A külső fafelületeket Bondex Super Wood Stain-nel kezeltem oregoni fenyő színben - meg is vagyok vele elégedve (magammal is).
Most a belső faajtókat kellene kezelni, valami hasonló színre. Attól tartok, ami jó volt kívülre, belül már nem felel meg. A 4m magasan lévő lambérián senki ki nem böki hogy egy kicsit szőrös, meg egy kicsit csíkos.

Mit javasoltok, hogyan és mivel kezeljem az ajtókat? Milyen lazúrral, vagy más anyaggal? Kell-e utána lakkozni? (Csak színtelen, selyemfényű, vagy matt jöhet szóba).

Üdvözlettel: Miron