[Epitesz] Faajtó kezelése

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Aug. 17., K, 14:29:35 CEST

Halihó!

2004. augusztus 17. 14.24 dátummal Puski Imre ezt írta:
> Mit javasoltok, hogyan és mivel kezeljem az ajtókat? Milyen lazúrral,
> vagy más anyaggal? Kell-e utána lakkozni?
  Hmm... a belső ajtót és lambériát ugyan azzal az anyaggal kentem le,
mint a padlót (a hajópadló visszatérő téma... :)
  Egy sima alapozó és két rétegben lakkoztam, a két lakkréteg között egy
rövid kézi csiszolással. Meg nem mondom, ha megkínoztok se, hogy milyen
lakkot használtam... kétkomponensű az biztos... és nem csónaklakk... :)
  Vigyázni kell rá, mert képes besötétedni idővel. Két évvel ezelőtt egy
másik lakásban kentem le, és akkor elütött a lakás többi fa részétől,
aztán mostanra ugyan annyira besötétedett... már nem üt el, mintha mindig
is egyformák lettek volna.
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141