Re: [Epitesz] Re: gyepszőnyeg

Hidvegi Jozsef jhidvegi at ax.hu
2004. Aug. 18., Sze, 22:55:02 CEST

>Nem tudom, csak van egy tippem: ritkaszemű vékony műanyag hálót tettek alá.
>Talán mégsem így csinálják, mert környezetszennyező, de ha van lebomló anyag

Bocs, hogy - valszleg - elviszem a temat, de nem birom kihagyni. Nem igazan
ertem ugyanis, hogy a gyepszonyeggel osszenott ritka szemu, nagyon hosszu ideig
elbomlani nem akaro muanyag halo miert is kornyezetszennyezo?!
A kavics sem akar elbomlani, megsem az. A tenger melyen fekvo haborus autogumik,
sok PET palack stb, elolenyek altal igencsak belakott tereket jelentenek, csak
nem volt ez jellemzo regebbi idokre. Na meg ronda, ez ketsegtelen, de akkor
mondjuk azt, hogy ronda. A kornyezetszennyezes alatt nekem valami olyan fogalom
tolul elore, hogy ezaltal valamilyen elet tonkremegy, elpusztul, karosodik,
mergezett lesz, kiszorul az eredeti eletterebol vagy ilyesmi. Na persze ezt meg
lehet csinalni ugy, hogy egy erdobe kamionszamra nyomom ki a pet palackokat, de
ezen az alapon a termeszetes sodert, homokot stb is nyomhatnam, ugyanolyan nagy
karokat kovetnek el.

Hogy is van ez az egesz?
Mert en egesz jo otletnek tartom a haloval erositett gyepszonyeget.