RE: [Epitesz] szőnyegalátét ragasztása

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2004. Aug. 19., Cs, 06:58:49 CEST

Hello Steve,

Nálunk (Magyarországon) lehet kapni többféle önterülő aljzatkiegyenlítő anyagot (pl. Padlopon). Ez olyan jellegű, mint a cement, vízzel kell elkeverni és kiönteni a padlóra. Némi kis ide-oda egyengetés után magától beáll vízszintbe. Ha eltalálod a konzisztenciáját eltalálod, tökéletes felületet kapsz. Túl nagy szintkülönbségek kiegyenlítésére viszont nemigazán gazdaságos.....

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com