[Epitesz] szonyegalatet ragasztasa

Hidvegi Jozsef jhidvegi at ax.hu
2004. Aug. 19., Cs, 15:07:41 CEST

>Erdekelne ez az onterulo aljazatkiegyenlito. Valami pontosabbat (gyarto
>neve,
>markanev, esetleg URL) kernek rola, hogy utana tudjak nezni.
>Ezt tenyleg ugy kell elkepzelni, hogy "fut", mint a higany?? Nem kell hozza
>"eszkoz" a teriteshez? Mennyi ido alatt szarad?

Nalunk (Mo-on) padloponnak hivjak, legalabbis azt, amivel mar talalkoztam.
Zsakos, por allagu valami, ra van irva, hogy kell elokesziteni, mennyi vizet
hozzaadva kell elkeverni...

Azert nem annyira onterulo, hogy kiontom a szoba kozepere, es szerteszet folyik,
mint a viz! De ha fogas glettvassal huzogatom szet, szinte mintha vastagon
glettelnek, akkor eleg szepen elterul, a csikok osszefolynak, es ha eleg
vizszintesen csinalom, meg vizszintes is lesz. (Mod van ra, hogy kis lejtest
belevigyek, ilyet tettem pl zuhanyozoban, hogy a vizet ne sepruvel kelljen a
lefolyoba szoktatni a faltol. :) Mert hogy arra is lejthet, ha elrontjuk.

Nem tul kemeny felulet, de jo sima. Tehat arra nem alkalmas, hogy ugyhagyjuk, es
jarjunk rajta, mert fel fog kopni, porosodik, tonkremegy.

Nem tul sok ido (talan 1 napon belul) mar lepesallo. Megszaradva, megkotve ha
nem is betonkemeny, de nem puha.