[Epitesz] szonyegalatet ragasztasa

Steve Varadi svaradi at freemail.hu
2004. Aug. 19., Cs, 05:23:06 CEST

Eloszoris nagyon elnezest kerek a listatol, amiert ekezeteket mertem
hasznalni
meghozza a legaltalanosabban hasznalt utf-8 kodolassal. Arra gondoltam,
hogy
egy magyarnyelvu listara csak igy illik irni, plane, ha a lista
karbantartoja
maga is guru, a linux-vilagban.

Tovabba elnezest kerek, hogy nem talaltam meg a megfelelo kifejezest a
retegelt lemezre -ehelyett irtam furnint- mentsegem csak annyi, hogy 20 eve
elek Californiaban, ezalatt csak haromszor voltam otthon latogatoban M.o.-n
Idézet Pataki István 2004. augusztus 18. 18.36 keltezésű leveléből:
> Ezt az ontapado parkettat egyaltalan nem ismerem. Az aljzathoz es/vagy
> egymashoz tapad?

Ezek eloregyartott 12x12inches (30x30cm) parkettalapok, -igazi fabol
keszultek, az enyem pl. cseresznyefa- az ele termeszetesen hornyolt (tongue
and groove) a felulete finiselt -lakkozott- az alja pedig kb. 12db 5mm-es
csik ragasztoanyaggal van ellatva. Lerakasa nagyon egyszeru, mert csak a
vedopapirt kell lehuzni rola es egymasba kell illeszteni a lapokat.
A hornyolas es a nyelv termeszetesen nincsenek ragasztva, igy biztositjak a
homerseklet ingadozas okozta mozgast.
> Az onterulo aljzatkiegyenlito nem tudom, arrafeleszokasos-e, de neked ez
> lenne a legjobb (meg a vekony hab, vagy filc).

Erdekelne ez az onterulo aljazatkiegyenlito. Valami pontosabbat (gyarto
neve,
markanev, esetleg URL) kernek rola, hogy utana tudjak nezni.
Ezt tenyleg ugy kell elkepzelni, hogy "fut", mint a higany?? Nem kell hozza
"eszkoz" a teriteshez? Mennyi ido alatt szarad?

Egyebkent en az alabbi anyagot gondoltam, hogy alkalmazom:
http://www.diyflooring.com/item_295349/Underlayment/2-in-1-Moisture-Resistant-Underlayment.html
ez egy 3mm-es polyfoam anyag amelynek az egyik oldala pvc folia. Na most en
ezt a folias reszt gondoltam felulre, marmint a parkettaval erintkezo
reszre.
Erre nagyon jol tapad a gyari "csuszpajz".
Ahol aruljak ott kimondottan a hajopadlot utanzo preselt faanyagbol keszult
finiselt padlo ala ajanljak. Persze ott ugy gondoljak, hogy a folia a beton
fele nez, es a padlo nincs hozzaragasztva. Ugyanis azok a padlok a
hornyolasban vannak ragasztva.  Onzaro nyelv kikepzesuek. Biztos lehet mar
otthon is kapni ilyent. A legismertebb a Prego markanevu, azt hiszem Sved
gyartmany.

--
Udv:
Pista

--
A levél elküldéséhez az Opera forradalmian új M2 levelezőprogramját
használták: http://www.opera.com/m2/