[Epitesz] Re: gyepszonyeg

Pataki István ipataki at ipataki.axelero.net
2004. Aug. 19., Cs, 03:48:26 CEST

Hello!

From: "Hidvegi Jozsef"

>Bocs, hogy - valszleg - elviszem a temat, de nem birom kihagyni. Nem igazan

>A kornyezetszennyezes alatt nekem valami olyan fogalom
>tolul elore, hogy ezaltal valamilyen elet tonkremegy, elpusztul, karosodik,
>mergezett lesz, kiszorul az eredeti eletterebol vagy ilyesmi.

Van igazsagod, en is gondolkodtam rajta, amikor leirtam.
Csak az jutott eszembe, amikor pl. foldet asok, es egy "nejlon" zacsko kerul
elo, akkor az micsoda? Minimum szemet, de mivel "utban van" es ha sok van a
talajban, az eltavolitasa sem egyszeru, hajlamos vagyok
(kornyezet)szennyezesnek tekinteni. Ezekkel a tartos (nem lebomlo)
anyagokkal mindig akkor kezdodik a baj, amikor elveszitik eredeti
funkciojukat, feleslegesse valnak.

pi