[Epitesz] Gyepracs

Hidvegi Jozsef jhidvegi at ax.hu
2004. Aug. 19., Cs, 14:51:49 CEST

Ha mar annyit gyepezunk. :-)

Van az a muanyag gyepracs, ami kozul ki tud noni a fu, es eleve zold muanyagbol
van, szoval egesz jopofa tud lenni, mar akinek nem ellenkezik az izlesevel a
muanyag. Autobejarokra van ugye kitalalva.

Itt megint kis meglepetes ert: vki ugy akarja felrakatni, hogy ala valamilyen
kavicsagyat vagy soderagyat akarnak rakni, es ezen rohadtul meglepodtem. Ugy
erzem, hogy ezt eleve sima termofoldre talaltak kis, tehat en ugy csinalnam,
hogy a szepen kisimitott ledongolt (lehengerelt) foldre raknam, es koze szornek,
nyomkodnek termofoldet, esetleg belelocsolnam, aztan fu"mag stb, szoval igy
teherviselo lenne szerintem.

Hogy van ez a valosagban, hogy kell jol megcsinalni?

En ugyanis abbol indulok ki, hogy itt az utcan, ahova az autoval allok, nincs
meg semmi, de a fold kokemeny, nem kagylosodik ki, nincs auto kereknyom, tehat a
fold lehet kemeny. Ez a muanyag ize meg valamekkora tehereloszlasra kepes. Meg
is van adva eleg nagy feluleti nyomas, nem emlexem, de atszamoltam egyszer
helyben, kb egy szemelyauto kereknyomasanak felel meg.