[Epitesz] Gyepracs

Erdei Andras eur at freemail.hu
2004. Aug. 19., Cs, 15:53:43 CEST

Hali!

> Van az a muanyag gyepracs, ami kozul ki tud noni a fu, es eleve zold
> muanyagbol van, szoval egesz jopofa tud lenni, mar akinek nem
> ellenkezik az izlesevel a muanyag. Autobejarokra van ugye kitalalva.
>
> Itt megint kis meglepetes ert: vki ugy akarja felrakatni, hogy ala
> valamilyen kavicsagyat vagy soderagyat akarnak rakni, es ezen rohadtul

:-) En pont a mult heten vasaroltam be ilyen gyepracsot. Nem reklamozom,
mert meg beepitve sincs, igy nem tobb eves tapasztalattal a hatam mogott
mondom. Azert remelem jol fogja birni, es a fu sem eg ki kozte annyira
mint a csunya beton raccsal. Itt a munkahelyen is ilyenekkel csinaltak
meg a parkolot par eve, es jonak tunik. Na mindegy, a lenyeg, hogy elso
pillantasra eleg reszletesnek tuno beepitesi utmutato toltheto le a
http://www.budvill.hu cimrol. (Ok is gyartjak.)

Udv,
Andras