[Epitesz] Gyepracs

Hidvegi Jozsef jhidvegi at ax.hu
2004. Aug. 19., Cs, 21:45:25 CEST

> http://www.budvill.hu cimrol. (Ok is gyartjak.)

Haaat, lehorgaszto. Koszonom, a cimet.
Elolvastam, de hogy mimindennel kene feltolteni ahhoz, hogy oke legyen, arra nem
szamitottam.

Habar lehet, hogy ez akkor kell, ha a megadott terhelest igenybe is akarjuk
venni. Ez azt jelenti, ha jol emlexem vissza, hogy 100 tonna/m2-es nyomast bir
ki, de ehhez ugye olyan jarmunek kell ramennie, aminek 10 bar a kereknyomasa.
Meg az autobusznak is kisebb. Tehat el tudom kepzelni, hogy ha csak a
szemelykocsikra jellemzo 2bar koruli megy ra, akkor szinte a sima talaj is jo
lehet. De ezt masnak nem javasolnam, max magam fogom kiprobalni majd valamikor,
talan. :-)