[Epitesz] Udvari labakon allo teto

FARAGO_SANDOR cadland at mail.inext.hu
2004. Aug. 20., P, 09:12:25 CEST

Sziasztok!

A lábakon álló tetőszerkezet, vagy előtető, készen is kapható, nagyobb barkács áruházakban. Nem olcsók, s mivel adott méretűek, nem biztos, hogy egy házhoz méretben, stílusban alkalmazkodnak. Nekem szimpatikusabb, az egyedi, s szerintem nem is drágább megoldás.
A betonozáskor a vas papucsokat, amibe a fa oszlopok kerülnek, nagyon pontosan kell elhelyezni, s vigyázni kell, hogy a betonozáskor el ne mozduljanak. Ezért célszerű a zsaluhoz rögzíteni természetesen távtartóval. Ha már elkezdődik a betonozás, a felső szerkezet tervei nélkül, akkor érdemes egy raszter szerint menni, amihez a felső szerkezet kiosztása könnyedén alkalmazkodhat, például, 1 m-es vagy ha nagyobb a fesztáv 0.80 m-es tengelyközökkel. A papucsok azért kellenek, hogy a fa oszlopok soha ne álljanak vízben.
Egyelőre ennyi...

Sanya