[Epitesz] Udvari labakon allo teto

Hidvegi Jozsef jhidvegi at ax.hu
2004. Aug. 20., P, 18:51:38 CEST

>-    A kész cucc, amit én láttam, inkább csak előtető szerűségek, kicsik, igaz,
hogy >komplettek, dehát azért össze is kell őket rakni. Akkor meg azért egyedül
ne állj neki. S
En nem fogok semminek nekiallni, nem nekem kell! :)
Ha nekem kene, nem fajna a fejem, igencsak sokmindenre fel vagyok
szerszamozkodva, egy hazat is epitettem mar, ha nem is keszre. (Sajnos).

>- A papucsok zsaluhoz rögzítés nagyon fontos, mert a betonozáskor elúszott
elemek >már nem korrigálhatók. Ezért mindkét irányba, pontosan beszintezve kell
őket rögzíteni.
Igen, ez nagyon jo modszer igy elsore is.
Keritest epitettem ugy, hogy kihagytam lyukakat, es az oszlopokat utolag
betonoztam bele ugy, hogy vezeto huzal volt kifeszitve, ahhoz  mertem. Ez is tok
jol sikerult. 2-szer is csinaltam mar. (Zsalukoves kerites alappal). Tehat ez
lenne egy harmadik megoldas.

>Nem akarom magamat propagálni, de természetesen nem ártana egy építészt
megbízni >a terv elkészítésével, annál is inkább mert minden 1 m-nél nagyobb
előtető kinyúlást már >engedélyeztetni kell (46/1997. (XII. 29.) KTM rendelet 9
§ 1 bekezdés / cc), valamint a

Es a magaban allo, fal nelkuli epitmenyeket?
Egyebkent koszi a rendeletet, majd atadom, hogy nezzen utana.