[Epitesz] Hangszigetelés

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2004. Aug. 24., K, 06:31:59 CEST

Halihó!

2004. augusztus 23. 22.00 dátummal HAJDU Csaba ezt írta:
> Es megszokni nem tudjatok? Komolyan mondom, amikor pl. mi HEV
> kozeleben laktunk, fel sem tunt... Most a kutyaugatas ilyen...
  Hát... nemigen. Sokmindentől tudok aludni, de a duma az, amitől nem.
Egyébként érdekes, de ha lent a téren beszélnek, az nem zavar. De a
Petőfi bemondói és narrátorai úgy beszélnek, hogy oda-kell-figyelni. Nem
tudok nem figyelni... :)
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141