[Epitesz] Gyepracs

Király Gyula kingkey at axelero.hu
2004. Aug. 30., H, 00:40:41 CEST

Üdv!

>Szoros. :-)

>A kerék nem tud a talajra érdemben nagyobb nyomást kifejteni, mint amilyen
benne
>a légnyomás. Kivéve persze, ha a talaj nem egyenletes, de ha az, akkor ez
elég
>könnyen belátható.

No, ezt akár fel is foghatnám...:}}
De Te szoktál daruztatni, én már rég láttam darut,
de pl. a traktort is letalpalta az ember, amikor kanalazni
kezdett, pedig a felületek látszólag nem nagyon különböztek...
Mindenesetre nem örülnék, ha egy gyeprácsomra letalpalna
valami, egy traktor pedig nem 100 t/m^2.
Na mindegy, én ilyesmit mostanában nem akarok, nekem
ott vannak a vakondtúrások...:}}}
Gyula