[Epitesz] Gyepracs

Hidvegi Jozsef jhidvegi at ax.hu
2004. Aug. 30., H, 09:06:57 CEST

>Persze, már az elején mondhattam volna, hogy nem hiszem
>el a bevállalt felületi terhelést, de hát azt egyikünk se tudhatja...:}
>Sokallom.De meglátjuk, ha beválik, még engem is érdekelhet.
>Csak az asszony ne tudja meg, mert azonnal érdekelni fog...:}}}

Engem meg azért érdekel, mert szeretnék egy olyan területet kialakítani, ami nem
feltétlenül egybe beton vagy ilyesmi, és targoncát is el tud viselni. (Javítani
kellett, mert azt írtam, hogy vizelni. :-) A történtek hatása alatt ment félre
az ujjam? :-) )

Amikor épült a bp-i Kelenföldi pályaudvarnál a buszpályaudvar, többször volt
alkalmam látni, hogy mit és hogyan csinálják. Nagyon sajnálom, hogy akkor és ott
nem kérdeztem meg pontosan valami építésvezeto fomuftitól a rétegrendet,
méreteket. Volt ott ez a fehér zúzottko, meg az, amit a vasútnál alkalmaznak,
csak apróbb szemuben, rémlik valami földnedves betonréteg is, végül az a cakkos
oldalú ko, mint felületi réteg. És a buszok ugye nem csak hogy nagy
keréknyomásúak, hanem meg-megállnak egy helyben is, néha jó sokat. Még nem
láttam, hogy benyomódott volna bárhol is a felület. Ezt volna jó kicsibe
leutánozni majd. Esetleg nem cakkos oldalú kovel, hogy betonvasakat rakhassak a
fugákba futési célból. :-)