[Epitesz] Gyepracs

Király Gyula kingkey at axelero.hu
2004. Aug. 30., H, 09:28:14 CEST

Üdv!

>leutánozni majd. Esetleg nem cakkos oldalú kovel, hogy betonvasakat
rakhassak a
>fugákba futési célból. :-)

Azt hiszem, létezik nem cakkos oldalú, de a cakkban az az
eszme, hogy nehezebben csúszik szét, ezért szokták közl.
lámpáknál a hullámosodás ellen lerakni.Én a nyaralónál
60x40 centis beton gyepkövet(?) rakattam le széles nyomtávon,
abba még hóban is tud kapaszkodni a gumi ( 10% lejtö), a
"garázs" meg 6x6 m sátortetö, oszlopokon, padlója meg a cakkos
tégla - talán Balaton tip?- térkö.Csak tömörített zúzott kö, de két év
alatt még bírta.
Gyula