[Epitesz] Dongolo

Hidvegi Jozsef jhidvegi at ax.hu
2004. Aug. 30., H, 18:48:21 CEST

>Én már használtam, ráadásul gödörben, én igen hülye.
Hat igen, az veszelyes is lehet, pl elhasznalja a levegot.

>50 kilónál biztosan nehezebb szokott lenni,állva kényelmesen
>...:}}} támaszthatod, oda ugrik, ahova akarod, ha nem vigyázol,
>a lábadra is...:}}} szerintem Te már megteheted, hogy emberrel
>együtt béreld.

Mibol gondolod? :-) Meg odebb van, majd meglatom. A kerdes arra iranyult, hogy
vel tudom-e valahogy emelni, es hogy befer-e az autoba, vagy pl utanfutoval
menjek erte.

Ha csak picivel nehezebb, mint 50 kilo, akkor nem fogok ketsegbe esni.

Ja, meg hogy fol lehet-e boritani szallitaskor, az is erdekelne.