[Epitesz] Dongolo

Király Gyula kingkey at axelero.hu
2004. Aug. 30., H, 19:37:21 CEST

Üdv!
>Ha csak picivel nehezebb, mint 50 kilo, akkor nem fogok ketsegbe esni.

>Ja, meg hogy fol lehet-e boritani szallitaskor, az is erdekelne.

Szerintem utánfutó,, és ahogy én emlékszem(~10 év)lehetett
fektetni.Az biztos, hogy a gödörbe ferdén csúszott egy pallón.
Utólag belegondolva, akár én is csúszhattam volna...:}}}
-Egy 12 m^3 emésztö + 30m^3 ciszterna padlója volt a játék,
egy délután.A kis gödör húzós volt, sokszor ki kellett jönni,
pedig az asszony pokróccal keverte a luftot lefelé...:}}}

Gyula