[Epitesz] Dongolo

Hidvegi Jozsef jhidvegi at ax.hu
2004. Aug. 30., H, 22:18:19 CEST

>Szerintem utánfutó,, és ahogy én emlékszem(~10 év)lehetett
>fektetni.Az biztos, hogy a gödörbe ferdén csúszott egy pallón.
Nem tudod, mekkora a hely a jarganyomban! Ezert lett volna jo a meret kb. Habar
ezt mar el tudom kepzelni, lattam mar vele embereket dolgozni. Asszem belul van
0,5x0,5m-en, es max 120 centi magas lehet. A gepbe befer akar 150-160 centi is
hosszaban. Valami lemezt beraknek, azon be lehet csusztatni, ha egyebkent
lefektetheto.

>-Egy 12 m^3 emésztö + 30m^3 ciszterna padlója volt a játék,
>egy délután.A kis gödör húzós volt, sokszor ki kellett jönni,
>pedig az asszony pokróccal keverte a luftot lefelé...:}}}

En inkabb ventillatort hasznaltam volna. Sot, tettem is, amikor a csatornagodrot
astam.

A legveszelyesebb nem a gaz volt annal, amit csinaltal, hanem hogy esetleg a
dongoles hatasara radomlik a fold! Hacsaknem sziklas a talaj.