Re: [Epitesz] amator gipszkartonozás

Király Gyula kingkey at axelero.hu
2004. Nov. 15., H, 18:09:14 CET

Üdv!
>Én csak a gombák eltüntetéséhez tudok tanácsot adni....
>Nekünk a fürdőszobában jelent meg a mennyezeti sarkokban és a falon a
fekete penészgomba. Anno én a kereskedelemben kapható "tömény" hypoval
mostam, dörzsöltem le.

Ez egybecseng az én tapasztalatommal.A nyáron muszály volt lefestenem
kültérivel a Dryvit-vakolatot, mert úgy tapasztaltam, hogy nedvszívó lett.
Az északi falon moha is volt( enyhén).Kerestem vegyszert, hogy a mohát
lebányásszam, rá volt írva, hogy penész+moha. Na milyen szaga volt?
Úgy van,Hypo...:}}}
Gyula