RE: [Epitesz] amator gipszkartonozás

Kathi Imre imre.kathi at eon-hungaria.com
2004. Nov. 15., H, 15:10:53 CET

Hello István,

Én csak a gombák eltüntetéséhez tudok tanácsot adni....
Nekünk a fürdőszobában jelent meg a mennyezeti sarkokban és a falon a fekete penészgomba. Anno én a kereskedelemben kapható "tömény" hypoval mostam, dörzsöltem le. Mindezt az aktuális tisztasági festés előtt. Ennek már 4 éve, de azóta nem jött elő. A festéskor sem láttam semmi penész-kezdeményt...
Lehet kapni egyébként erre a célra speciális gombaölő szert is, de nekem ez volt a legolcsóbb megoldás (1 liter hypo kb 50Ft, ez bőven elég volt az egész helyiségre).

Üdv, Imi
imre.kathi at eon-hungaria.com