[Epitesz] Kulso hoszigeteles

Király Gyula kingkey at axelero.hu
2004. Sze. 9., Cs, 05:32:52 CEST

Üdv!

>Most nyaron me'g a kanikulaban is szinte faztam a hazban, mert meleg
>ellen is eleg hatasos a dolog. (Pedig egy ablakot nyitva is tartok!)
De az ám..:}
A nyaralóm egy C-nemtudomhány Betonyp összerakható rendes
80 m^2 ház. A két betonyp lap között 10 cm közetgyapot van.
( És a belsö lap mögött párazáró fólia,gyárilag...:}}})
Mivel a betonypot csupaszon hagyni nem lehet, mert az
idö vasfoga eszáll felette..:}, lefestettem kültéri festékkel.
Aztán eldöntöttem, hogy nem nézegetem a panel-illesztéseket,
5 cm Nikecell Dryvit került rá. ( Utólag jöttem rá, hogy 10 centis
talán ha 20%-kal lett volna drágább, na mindegy)
Ez Primus-sal lett ragasztva, de elég nyügös volt, mert a
panelek már huplisak voltak. A mesterek meg persze a táblák
egész felületét bekenték...:{ Na mindegy, csak a Primusról:
valamiért egy bekent tábla megmaradt. Ott állt a pince sarkában,
és egy év múlva a bekent oldala teljesen behorpadt, hasonlóan,
mintha enyhén oldószeres ragaccsal kentem volna be.
Fura, de a ház fala szerencsére még jónak tünik - épp most
festem le. Nem feltétlenül csak a beszürkült köporozás miatt.
Tavaly kunyeráltam egy nagynyomású mosót, hogy majd jól
lemosom a szutykot a falról.Le ugyan nem jött, de úgy átnedvesedett,
hogy eldöntöttem, idén átfestem valami kültérivel, mert még
lefagy nekem onnan...
Viszont a zsalugátereket nyitva kell hagyni, ha ott vagyok,
mert megfázás lenne belöle...:}}}}
Gyula