[Epitesz] Vezetekeles

Sir Leslie sirleslie at emil.hu
2005. Aug. 15., H, 13:20:41 CEST

----- Eredeti üzenet -----
Feladó: Kálmán Miklós <MKalman at mol.hu>
Dátum: Hétfő, 2005.08.15 12:38
Tárgy: Re: [Epitesz] Vezetekeles

> On tenyleg igazi "Sir" kedves Leslie :) A muvelet Szolnokon zajlik,
> de egyelore meg azt mondom meg (akarom) oldom sajat erobol,
> koszonom :)

...meg is kell oldanod, mert Zalaegerszegtol kisse messze van ;-)

> Hetvegen volt haladas, folyamatban a lakas korbevesese bal kezem
> szep kekes-lilas, dudorokkal tarkitott, kb. ennyit lehetett hallani
> mikor vestem a falat: "csatt.... csatt... csatt... auu...

Ismeros, de lehet kapni olyan vesoket, amelyeken van egy markolat,
kalapacs feloli vegen "okol es ujjvedo" peremmel :-)))

> Uj foldelest ha nincs, kialakitani nem tudok. Mivel ez tarsashaz,
> es en a masodikon lakok, nemikeppen problemas a foldeloszonda
> leverese, eppen ezert nagyon bizok benne, hogy van foldeles. :)

akkor a villanyoranal kell jol kurolnezni, illetve ott kialakitani...mar
meg nem mondom, hogyan kell, mert nem tudom a szabvanyok hogyan
valtoztak -> majd a gyakorlo/hivatalos szakember megaszondja.

> (anno beoltozes utan kellett par konnektort cserelni, szobai
> konnektorokban nincs, de ugy remlik a konyhaban es a furdoben
> megvolt a 3 szal a konnektornal)

Akkor nyert ugyed van.

Laci