Re: [Epitesz] bojler javítás

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2005. Aug. 16., K, 22:30:19 CEST

>Ha nem akarsz meglepetést, akkor vegyél egy komplett armatúrát
>gumitömítéssel és fölerősítő csavarokkal együtt! Csináltál már ilyet
>egyébként?

Igen, mert ezt a bojlert feldaraboltam, amikor megvettem anno (használtan),
és kicseréltem a fűtőtestet is 1,2kW-osról 3kW-osra. :-) Emiatt itt-ott át
kellett alakítani. Szóval eléggé ismerem a belét, és tartalék fűtőtestem is
van. Lehet, hogy érdemes lenne benne mindent kicserélni, csak nem tudom,
hogy mivel elég régi, van-e minden hozzá. Pl tömítés. De majd meglátom.
Szükség esetén akár csinálni is tudok tömítést gumilemezből, vagy a régi is
jó lehet, némi fugasziles kiegészítéssel.

Kiválasztok egy olyan időpontot, amikor amellett, hogy ráérek, nem akar
senki fürdeni, mert nincs itthon senki, csak én.

Nem lesz nehéz dolgom, mert kívül van az egész, szóval semmi nem fog elázni,
ha nem sikerül leereszteni a vizet máshogy. :-) De fog sikerülni, mert ha
kell, akár sűrített levegővel is tudok operálni. Max a hideg oldalon el akar
dugulni, akkor marad a csavarlazításos leeresztés. Mivel lehet, hogy
turkálni kell a hidegoldali csőcsonkban, feltétlenül kieresztem a forró
vizet hagyományos módon. Kb 7kWó-t vesztek, nem a világ.

(Érdekes, itt tiszta elektro téma van, az elektro-n meg tiszta építész
témák. Gerendák, födémek, falak, koszorúk, miegyéb. :-) )